DKO s.r.o. mění logo a přichází s novým vizuálním stylem

DKO s.r.o., největší poskytovatel kulturních aktivit v Jihlavě, bude od července tohoto roku užívat zcela nové logo, a přizpůsobí mu i grafický styl propagačních materiálů, plakátů, letáků, nebo pravidelného Zpravodaje. Nové logo vychází z dominantních prvků budovy a má lépe symbolizovat i činnost společnosti. Autorkou nového vizuálního stylu je Eva Bystrianská.   

 

 „Štíhlé sloupovité písmo evokuje architekturu budovy se vstupními sloupy, přičemž šest hlavních vertikálních tahů se rovná šesti sloupům a prolínání tvarů a barev připomíná vitráž ve vstupní hale,“ vysvětluje styl loga a záměr jednatel společnosti DKO s.r.o. Petr Palovčík. Výraznější barevnost a výběr odstínů vysvětluje autorka loga a stylu Eva Bystrianská: „Modrá symbolizuje budovu a její typicky modrá okna. Žlutá vyjadřuje světlo – fantazii, hudbu, zpěv. Světlo, stejně jako kultura vniká do prostoru, rozehrává ho. Magentová barva je vložená do míst dotyku žluté a modré, a je propojením architektury – hmoty a světla – ducha. Symbolizuje emoce, život.“ 

„Nový styl, forma a obsah mají lépe vizualizovat činnost DKO s.r.o. Změna podle nás dává jasně najevo, že program je a nadále bude pestrý, s cílem oslovit všechny věkové, a co se týče rozsahu kulturních aktivit i zájmové, či žánrové skupiny,“ dodává druhý jednatel DKO s.r.o. a zástupce majoritního vlastníka OS KOVO Tomáš Valášek.  Lidé se s novým stylem budou setkávat mnohem častěji, než bývalo u propagačních materiálů DKO dříve zvykem. V těchto dnech vychází Zpravodaj na období září – prosinec 2019, který je prvním větším zvěstovatelem stylu a k dostání je tradičně na předprodeji MHD, na Magistrátu města Jihlavy, v Nemocnici Jihlava, u vstupu do ZOO, či zábavního centra Robinson, nebo přímo v DKO u vstupu na Finanční ředitelství a v předprodeji. Od startu podzimní sezóny 2019 bude viditelný na plakátovacích plochách u uceleného měsíčního přehledu akcí, u dvojměsíčního výběru programové nabídky, nebo v rámci individuálních plakátů na jednotlivéé pořady. Podle specifického stylu by na první pohled měl být hned zřejmý pořadatel akce.

 

Logo reaguje i na dynamiku doby a na to, jak o DKO hovoří návštěvníci. Málokdo dnes říká dlouze Dům kultury a odborů, mylně Dům, nebo palác kultury, či „jako dřív“ Bílý dům. Velice často se ale užívá zkrácené, že „se něco děje v DéKáÓčku“.  Aktuálně se tak změnil vzhled sociálních sítí – facebookových profilů Dko sro a DKO sro Jihlava a během prázdnin dojde i k redesignu webových stránek www.dko.cz

 

Print Friendly and PDFTisk, PDF, odeslat e-mailem